Du kan sælge og levere dit skrot på vores plads i Aalborg:
Åbningstider:
Mandag – torsdag
Fredag
Lørdag
7.00 – 16.00
7.00 – 15.00
8.00 – 12.00
Vores plads i Aalborg:
Du skal medbringe dit kørekort eller det gule sygesikringsbevis.
Du får afregningen med det samme når du har læsset af og du kan selv vælge om du vil have pengene udbetalt i kontanter eller have dem overført til din bankkonto. Hvis du får pengene overført til bankkonto vil du kunne se pengene på din konto senest 2 hverdage efter at du har afleveret dit skrot.
Priserne på skrot følger verdensmarkedspriserne. De ændrer sig hele tiden, da der er ret mange ting der har indflydelse på priserne som det også er gældende for andre råvarer. Vi har et stort net af afsætningskanaler der sikrer at vi altid har konkurrencedygtige priser på skrot. Du er altid velkommen til at kontakte os for at få de aktuelle priser.
Ja det kan man sagtens. Det koster 750,- kr/time + moms at få afhentet sit skrot. Fragten vil blive modregnet på afregningen for skrot. Skrottet skal være tilgængeligt, således at vores lastbil med kran kan komme til at læsse det. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål vedr. afhentning af skrot.
Ja det kan man sagtens. Det er gratis at låne containeren, hvis det er under en uge. Er det i længere tid skal man betale en lille leje for containeren. Man skal selv betale for fragten af containeren frem og tilbage. Det koster 750,- kr/time og fragten modregnes på afregningen for skrot.
Nej vi modtager desværre ikke skrotbiler.
Er du i tvivl er velkommen til at kontakte os på telefon eller mail
Ja det kan man godt hvis den er helt tømt for olie og rengjort, da vi ikke må modtage noget med olie i. Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte os.
Vi modtager ikke campingvogne da de består primært af ikke jern og metal.
Ja det kan man godt. Du skal blot huske selv at afmelde nummerpladen.
Ja det kan du godt.
Ja det kan man godt. Af sikkerhedsmæssige årsager da vi kører med store maskiner på pladsen, skal man altid henvende sig på vores kontor.